العودة   منتديات المصطبة > الأقسام الترفيهية > المهيسون فى الأرض

المهيسون فى الأرض إفتكاسات وتهييس "بدون زعل"، شوية فرفشة على شوية نكت على مقالب مضحكة

رابطة المهييسين بالمصطبه

كاتب الموضوع: ĦàmŠ ăĺ2māЯ، فى قسم: المهيسون فى الأرض


1 
ĦàmŠ ăĺ2māЯ

سالخير عليكوا ياللى هنا

كل مايخص التهييس
يوضع هنا
......


وعارفين ساعات كدة الواحد بيطلع منة كلام هو مش فاهمة


ممكن يغنى اغنية لسا مألفها ويرقص عليها وهو مش فاهمها


ساعات والواحد بينشر هدومة ع الحبل بيغنى ماشربش الشاى




هو بيستحمى بيغنى الطشط بيضحك لية وانا نازلة اتدلع املى القلل


بيبقى الواحد جواة كبت تهيسى ومحتاج يفرغة


وانا لسا ضربه كوزبطاطا وعايزة اطلع البيكنج باودر اللى جوايا


لو حبيت اقول البطة كاك البطة كاك البطة كاك


بت يا ميمييييييييييييييي


هاتيلى حجرين انرجايزرز يا بتتتتتتتتتتتتت


وبعد ما يخلصوا حطيهم ف الفريزر يا مضرووووووووووبة


وبعد ما تحطيهم ويخلصوا تانى عضعضيهم
يابت يا تااااااااااااااالفة


صوتك متحور ليييه


جوزك جنبك ولا اية


خلاص فهمت وهاجرى


بس قبل ماجرىسلميلى ع البية


اوباز كدة دخلنا فى منطقة حرجة


اظبط يا جماجم اظبط ياللى بتهاجم
طب لو حبيت أقول
عيلاءءءءءءءءءءءءءءءءءءء
أنت ياولا ياعيلاءءءءءءءءءءء


اطلع ياولا الغدا هيبرد اطلع ياولا مانيش هاسخن الغدا تانى يابنى


حرام عليكو هتجنونى


انا قوم بالليل لا قوم بالصبح ..انا قوم بالليل لا قوم بالصبح


اجرى اجرى اجرى ..ودينى قوام وصلنى


انت اية مش حرام عليك تعورنى حرام عليك انت اية


مش كفاية سنينى حبيبى تضيع علية


ماشربش الشاى اشرب ازوزا انا ماشربش الشاى


ودة هوبا تيتو مامبو هوبا تيتو مامبو


هوبا اية هوبا اة


كدة عينى عينك تاخد قفا كان بينى وبينك


كدة عينى عينك القفا يعلم وتنسى ايدين كانوا في يوم مكيفينك


الووووووو


ممكن اكلم شركة صيانة التكييف لو سمحت يابيه


اؤمرنى امر انا عندى التكييف ما بيسقعش خالص


شغال مروحة


انا وقعت مع شركة نصابين ولا اية


ياولود النصابه وياولود النصابه


معلش يا بية كان عندنا شحنة مضروبة ولازم نخلص منها


هي هي هي


مايحكمشى طيب يا بن النصابه


مين معايا معاك حمودة يا بية هى هى حبيبى يا حودة


ومعاك احمد الناظر الشهير بإلهام هو هو


هيسنى هيس هيسنى


هيسنى هيس هيسنى


وان يوم رمانا بحر الشوق


بكرة تانى تهيسنى


طب دالى دالى محمد دالى


دالى دالى دالى دالى دالى دالى


هوة هوة هوة هوة
يا طيب الجلب وينك


حرام تسكعنى وينك حبة برفان على عنقود توت ااااااااااااة


طلعت طاقة تهييس تمام الحمد لله


شوية كدة اشحن واجى تانى
فسفور تهييس يا جدعان

حد فاهم حاجه


عااااااااااااااااااااااااااا


وأبقو قبلونى فى التهيسه الجايا

استنوا أحلى تهييس
...........
أرجو التثبيت
.........




4 
ĦàmŠ ăĺ2māЯ

اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ωαηα мαℓу  مشاهدة المشاركة
هههههههههه
والله موضوع تحفه وأنا لما ألاقى نفسى بدأت أهيس هدخل أحط انا كنت بهيس وأقول إيه
,,,


ماااشى يامصطفى
منورنى ديماا

.....
وفى انتظار تهييسك
ههههههههه
:Smile03::Smile03:

بس متقطعش عليا بقه
:Smile10::Smile10::Smile10:
هههههههه

........


5 
ĦàmŠ ăĺ2māЯ

اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.beaut  مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههه
ده تهييس اصلى ع مستوى

منورة ياحبى
امال ايه هو احنا نجيب حاجه مش اصلى
هههههههه
...........


6 
ĦàmŠ ăĺ2māЯ

انا جييييييت بالتهييس الجديد لهنا نيا هاهاها

تهييييييس ع التليفون يوم النتيجه

!
!
!
!



تررررررن تررررررررن تررررررررررن



الام : الو



هشام : الو..... ازيك يا طنط عامله ايه



الام : الحمد لله و انت عامل ايه يا ابنى



هشام: تمام الحمد لله ممكن اكلم على



الام : و الله على نايم دلوقتى بس لو فى حاجه ضرورى ممكن اقولهالو
.....



و لا تحب اصحيهولك؟؟




هشام : ياريت يا طنط تصحيه معلش يعنى




الام : حاضر يا بنى



يا علــــــــــــــــــــــــــــــــى يا علـــــــــــــــــــــــــــــى كلم صحبك هشام على التليفون




على : حاضر يا امى انا كونت قايم اصلا




على : الو ........... مين معايا



هشام : كونداليزا رايس




على : يا بنت الايه و مال صوتك احلو كده ليه




هشام : يا عم انا هشام انته هاتستظرف على الصبح



على : بس احنا المغرب دلوقتى يا اتش




هشام : تصدق ياله انا جزمه اصلا ان انا اتصلت بيك علشان اقولك انك اتزفت
نجحت




على : طيب ما انا عارف




هشام : عارف ايه ..... عارف انك نجحت




على : لا ...عارف انك جزمه




هشام : ايوه يا عم هزر هزر ما هو الناجح يرفع ايدو




على: اشمعنه




هشام : انته هاتخشلى قافيه




على :خلاص يا عم .... المهم التقدير ....هاه التقدير ايه




هشام : مش فاهمك الحقيقه ....ممكن توضحلى النقطه دى




على : بقولك التقدير انا جبت تقدير ايه




هشام : يا عم انته هاتعيش دا انته لولا درجات الرافه كانت بقت تالت سنه
ليك فى رابعه




على : يا عم انته هاتزلنى




هشام : عم ايه انته شايفنى واقف تحت بيتكم و بقول مسكره يا جوافه









على : مكنتش اعرف ياد ان كليتنا بطلع ناس بالمرح و الخفه دى كلها




هشام : يلا معلش عيد الام بقه




على : بلا عيد الام بلا عيد العمال المهم انت عملت ايه




هشام : انا الحمد لله طلعت بجيد




على : و هو احنا عندنا ماده اسمها جيد...لا حول و لا قوه الا بالله
..يلا ربنا معاك يا اتش




هشام : يخرب بيت الزفت الى بتشربو ومطينلك دماغك ده انا جبت تقدير جيد
ياض




على : طيب كويس ربنا يوفقك و مقبول من جيد مش هاتفرق




هشام : على رايك




على : هاه هانعمل ايه دلوقتى




هشام : الحقيقه مش عارف ....محتار بين بيض بالبسطرمه و فول بالسجق




على : يا راجل .... مش تقول انك محتار كده



انا اقولك بص انته تعمل عبيط




هشام : خلااااااااااص يا عم انا اسف




على : اسفك مش مقبول .. اسفك جيد جدا



.بس بجد هانعمل ايه بعد ما اخدنا البكالوريوس




هشام : هانبدا بقه رحلت البحث على شغل كويس علشان ناكل عيش




على :و انتو معندكوش عيش فى البيت و لا ايه



هشام :لا معندناش و مين قالك ان احنا معندناش




على : لا ابدا جالى هاتف




هشام : و جبتو على كام




على : لا هو اتمختر و جالى لوحدو





هشام : بس انا بجد مخنوق اوى من حكايه الشغل دى يا على




على : هـــــــه .....يارب




هشام : يارب ياعم .. بس انته عارف الوسايط و الكلام ده مالى البلد




على: تحيا جمهوريه مصر العربيه يا عم



ماتخفش يا عم ربنا هايفرجها انشاء الله





هشام : و الله يا على ان لولا كلامنا و تهريجنا مع بعض فى بلدنا دى كان
الحال رسى بينا على حاجتين



يا اما كنا ولعنا فى نفسنا



يا اما كان اتولع فينا





7 
روفان

هههههههههههههههههههههههههههه هيس هيس تبقي كويس انا معاكو واوعدك هدخل لما الاقي نفسي مهيسه ع الاخر



ميرسي ياهمس


9 
BIG.M

هههههههـ
توحفتيشن بالليمون
توبيــكـ توحفه

و شكلي هبات هنا
هههههـ

و على رأي المثل يختي
اديها تهييس تديك تراوه

و هييسي يا ام فاروووووق
التهييس غالي في السوووق
اهيههيهيهيهيهي

و هييس يا عبد المعين
يا عم لما اطلع من الكمين
ههههههـ

انا كدهـ صايم و تعبــآن كمان
استنوني بعد الفطار
عالساعه 7 الظهر
ههههآي

يسلمووووووووز بالموووووووز و الووووووووز
~~~


10 
ĦàmŠ ăĺ2māЯ

منورنى يادرش
ههههههههه
قشطه يابرنس
ههههههههههههه

منتظرين تهيس جاامد جدى منك
هههههه

.......



Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
المواد المنشورة في منتدي المصطبة لا تُعبر بالضرورة عن وجهة نظر القائمين على الموقع ولكنها تعبر عن وجهة نظر كاتبها فقط.