العودة   منتديات المصطبة > الأقسام الترفيهية > المهيسون فى الأرض

المهيسون فى الأرض إفتكاسات وتهييس "بدون زعل"، شوية فرفشة على شوية نكت على مقالب مضحكة


1 
sMiLe

علشان تصدقوا انى قلبى عليكوا

ونفسى ربنا يكرمكم وتنجحوا

انا جبتلكم معادلة النجاح

عشان تعرفوا قد ايه انا خايف عليكم

وعلى رأى المثل .............



اتفضلوا شوفوا بنفسكم

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

..
.
.

..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

*
**
*
*

*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
.
.
.
.
.
.
.
**
*
*
*
*
*
*
*


نصيحه  لكل  الدحيحه ...........؟.؟؟؟ 1323952254311.jpg



3 
sMiLe

ههههههههههههههه

من كل ناحيه يعنى

ههههههههههههه


6 
مؤمن السوهاجى

ههههههههههههههههههه

يسلمو ايديكى

تحياتى


7 
sMiLe

اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العمدة الصعيدى  مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههه

يسلمو ايديكى

تحياتى


هههههههههههههههه

متشكر أوى يا مؤمن

بس ركز وانت بتكتب قى حرف زياده
هههههههههه

نورت


8 
RoOma ZaMalek

يلا يا دزمه
انشالله الله حننجح ومن الاوئل كمااااااااان
هشششش يلا عاوزين نذاكر
ههههههههههههههه


9 
sMiLe

اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكه الاحزان  مشاهدة المشاركة
يلا يا دزمه
انشالله الله حننجح ومن الاوئل كمااااااااان
هشششش يلا عاوزين نذاكر
ههههههههههههههه


ههههههههههههههههه

بأذن الله ربنا معاكم كلكم
وتكون امتحانات سهله

وتعرفوا تشغوا كمان



Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
المواد المنشورة في منتدي المصطبة لا تُعبر بالضرورة عن وجهة نظر القائمين على الموقع ولكنها تعبر عن وجهة نظر كاتبها فقط.