العودة   منتديات المصطبة > الأقسام العامة > الترحيب والتهانى

الترحيب والتهانى منتدى الترحيب بالأعضــاء الجدد والإهداءات ومشاركـة الأعضــاء فى المناسبـــات

انا بقى عايزه ترحييييب جامد اوى

كاتب الموضوع: ₪₪ yOyO ₪₪، في قسم: الترحيب والتهانى


1 
₪₪ yOyO ₪₪

بما ان احنا عالمصطبه :Smile03:
فا انا هقول
سالخير عليكو جميعاااااا :Smile41:

انا بقى عضوه جديده اوى جدااا خالص هنااااا
واسمى يويو

وعندى 15 سنه

عاااااااااااايزه بقى ترحيب من ناااااار هنا :Smile10:

وان شاء الله هتلاقونى عالمصطبه قصدى فى المنتدى هنا كتير :Smile03:

يلا سلامووو عليكووووووو:Smile12:


2 
Mofeed

سالنور ياختى
يادى الهنا يا ولاد
احنا زارنا النبى وربنا
ههههههههههههههههههههههه
منورانا كتييير يا يويو
بتمنى تفيدى وتستفيدى
.
اخوكى احمد

3 
Wana Maly

سالخير وسالنور ع القمر اللى طل علينا من الشباك :Smile04:
والكبير لازم يسمعك ضرب النار علشان تعرفى ترحيبنا بيبقى حار اوى :Smile16:
منورانا والله يا يويو وإن شاء الله المصطبة قصدى المنتدى يعجبك كده ومتنسيش تبقى تعملى إنفايت للفريندس بقى :Smile12:

الله .. الوطن .. المصطبة

4 
₪₪ yOyO ₪₪

يادى الهنا يادى الهنا عالترحيبات الجامده موت دى
منورنى يا ميدو باشا
ان شاء الله افيد واستفيد


يا كبيييييييييييير
قصدك القمر اللى هل علينا من المصطبه
هههههههههههههههههههه
ميييرسيز عالترحيب يا كبير
ان شاء الله نعمل انفايت

5 
حمزاوى

انتا ياض ياوش انتا وهو ماحدش له دعوة بيها

بيس يالول انتا وهو

وعلى رأى المثل انا كان حبيبك عسل سده واستريح وان جالك الطوفان ماتلحسوش كله

6 
الرومانسيه الحزينه

منوره يايويو المصطبه
تعالى فى ريحى هنا
وحد يجيبلنا 2 شاى بس مش فتله مااحنا على المصطبه بقى
هههههههههههههههههه

نورتى يايويو انا اختك قمر

7 
₪₪ yOyO ₪₪

ههههههههههههههههههههههه
مش كدا يا حمزاوى
احنا عالمصطبه يا عمنا مش فى القسم
وعلى رأى المثل خير تعمل شرق الدلتا
هههههههههههههههه

منورانى يا قمر
يلا حد يعملنا الشاى
ومن غير فتله

8 
Mofeed

من عنيا يا بناوويت
8 شاى يابنى ومتصلحووووووووووووش
(:

9 
أبو الـــشووق

بس كده نجيب 2 عناب كمان مش شاي :Smile01:

واد يا طنش عندك 2 عناب واياك يطلعوا للزباين :Smile04:

متقلقوش على وصول ،:Smile08: ابقو قابلونى

شفتى العناب نسانى ارحب بالانسة إزاي:Smile13:

منورة يا يويو والله ،مش عارف ارحب بيكي ازاي ،بس اكيد كلامي وصلك وسيتك فهمتيني :Smile05:

أبو الـــشووق ،


10 
₪₪ yOyO ₪₪

ربنا يخليك يا ميدو
مييييرسى عالشاى اللى مش متصلح

وميييييرسى عالعناب يا ابو الشوق
منورنى خالص وربنا
وعالعموم سيادتى فهمتك
ههههههههههههههههه


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
المواد المنشورة في منتدي المصطبة لا تُعبر بالضرورة عن وجهة نظر القائمين على الموقع ولكنها تعبر عن وجهة نظر كاتبها فقط.